سه شنبه 26 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر
مرحله 4 مزمن کلیه بیماری زندگی SpanStage 4 مزمن کلیه بیماری طول عمر مسئله ناپایدار است که ممکن است توسط عوامل مختلف داخلی و خارجی تحت تاثیر قرار ، و چگونه به طولانی تر به نظر می رسد یک چیز دشوار برای رسیدن به است.

بیماران به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه را وارد کنید زمانی که کاهش GFR خود را به محدوده 15 ~ 29ml/min . سلول های ذاتی کلیه در این دوره بیش از حد کافی برای حفظ ساختارها و توابع آنها که علایم شدید و عوارض عمدتا در اندام های متعدد و سیستم ها، که سرعت پیشرفت وخامت بیشتر و بدتر آسیب کلیوی در عوض به نظر می رسد ، در نتیجه کوتاه شدن مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر . ( چگونه برای اصلاح عملکرد کلیه های آسیب دیده شما ؟ لطفا پزشک زندگی ما مشورت کنید. )

با این حال ، مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر به سرعت در حال کاهش خواهد داد اگر بیماران را درمان خود و یاوضعیت بارها و بارها بدون درمان به موقع و موثر به تعویق افتاد ، که در نهایت معلوم می تواند تهدید کننده زندگی پایان مرحله بیماری کلیوی که دیالیز و پیوند کلیه ممکن است اجتناب ناپذیر.

اگر چه بیماران در این دوره شانس کمی متوقف شود ، وجود برخی از روش های که قادر به کم کردن سرعت حتی خاموش کردن پیشرفت به سوی مرحله 5 بیماری مزمن کلیه و ارائه کیفیت بهتر زندگی وجود دارد ، در نتیجه بهبود مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر به طور طبیعی.

درمان های طبیعی هستند نماینده قابل توجهی از این روش ها است که به درمان علل ریشه ای های دوره نقاهت نفرون آسیب دیده و نوسازی سلول های ذاتی کلیه به طور کامل استفاده شود ، در نتیجه حفاظت و بازسازی ساختارها و توابع کلیه اساسا به طول مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر موثر است و به اندازه کافی .

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یکی از درمان های ترجیح داده، استفاده شده است که به خوبی کنترل فشار خون ، بهبود میکروسیرکولاسیون خون و اکسیژن را افزایش می دهد ، کاهش پاسخ التهابی، ترومبوز حل ، ترویج پرفیوژن کلیوی موثر و ماتریکس خارج سلولی از طریق رگ های خونی outspreading است، ضد التهابی ، ضد انعقاد و تجزیه پذیری ، بنابراین تعمیر صدمات کلیوی و بازگرداندن عملکرد کلیه از مبدا به منظور ترویج مرحله 4 بیماری مزمن کلیه طول عمر به طور طبیعی .

چگونه برای افزایش مرحله 4 کلیه بیماری طول عمر ؟ سایر درمان های طبیعی مانند آلودگی خون درمانی ، ایمونوتراپی و تصفیه خون نیز معالجه هستند . اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در جزئیات ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 بیماری مزمن کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.